Sam Klepper,John Mieremet en loopjongen Bas van Hout lokken Steve Brown in een Moord-Val.

( van het Anti- Maffia-Media Volkstribunaal)

Amsterdam-Noir- Unieke beelden uit de Volks-onderwereld. ( verkorte versie.)

“Video: Sam Klepper: “Steve Brown is toch karate expert? John Mieremet: “Karate expert….. boem is toch ho”.”

Alle bekende Media-Godfahter’s Klaas Bruinsma, Willem Holleeder, Martin Hoogland, Duja, Johan Verhoek, aka de Hakkelaar, Pajo, Duja, Sam Klepper, John Mieremet, Ettienne Urka, aka de Generaal, Ron Ondunk, Jotse Jocic, Tony Hijzelendoorn,  Mink Kok komen ter spraken.

Zie en hoor hoe tussen neus en lippen er iemand vermoord kan worden of zijn hersenpan wordt ingeslagen.

Just like That!

Hoor hoe Sam zegt dat Bas van Hout moet doen wat zij zeggen anders wordt hij direct vermoord!

De enige unieke beelden van Sam Klepper en John Mieremet en hun loopjongen  Panorama ‘journalist’ Bas van Hout aka Het Hoerenjong Bruine Rat Bas van Hout in actie om Steve Brown in de val te lokken door hem een Fake -Moord aanslag opdracht te geven op  Bas van Hout. De beelden zouden daarna bij de politie worden ingeleverd, zodat Steve Brown voor jaren de gevangenis in zou verdwijnen. En tegelijker tijd uitgezonden worden bij de Pulp-media ‘Schandpaal Show’ van hun Maffiajournalist en politie-informant Peter R. de Vries, wat dan ook nog eens enkele miljoenen euro’s aan reclame inkomsten zou opleveren. Net zoals bij de eerste keer zie: video “Peter R.de Vries laten Steve Brown wurgen door hun Knokploeg” 

Toen deze opzet faalde ( Brown wist dat het weer een verborgen-camera actie uit de koker van de ‘misdaadgroep Peter R. de Vries’ was) hebben zij hem een korte tijd later daarna laten neer schieten in zijn rug ( een kogel door zijn lever en één door zijn boven arm).

Complete versie
Binnekort de complete versie vooral bedoelt voor journalisten en journalistieke opleidingen en politie opleidingen en rechten studenten, etc.

4 thoughts on “Sam Klepper,John Mieremet en loopjongen Bas van Hout lokken Steve Brown in een Moord-Val.

  1. Quistion:Begreep ik het goed dat Martin Hoogland jou en die jugu in een cafe in A’dam eigenlijk wou doodschieten nadag jij de moord op Tony Hijzelendoom nog had geprobeerd tegen te houden? Mijn vraag is waarom deed je dat? en 2de vraag is hoezo ging die aanslag dan mis in het cafe op jou en die jugu?

    Like

  2. Pingback: Corrupte Peter R de vries en zijn invloed op de politiek 1980-2012 |

  3. @blijfgraagopdeachtergrond
    Het hele verhaal staat uit en te na door mij beschreven in mijn boek Drugsbaron in Spijkerbroek ( kan je google of bibliotheek)
    Maar Tony was een goede vriend van mij en daarom heb ik hem gewaarschuwd. Hoogland had mij nog 80,000 gld geboden als ik Tony voor hem in de val zou lokken.
    Vraag 2: Martin zijn pistool weigerde toen hij het op mijn hoofd zette, daarna tilde ik hem aan zijn nek op en piepte hij dat hij toch altijd mijn vriend was. Smily, een Top Joego huurmoordenaar ( ook vermoord) die erbij stond durfde mij niet neer te schieten , omdat hij geen toestemming had om op mij te schieten van jocic, dat heeft mijn leven toen gered. Ik heb nog steeds een litteken boven mijn werkbrauw waar Martin zijn 9 mm Bareta ( van Tony gestolen + Rolex +geld nadat hij hem had afgeslacht met drie Joego’s) , die Tony n.b. van mij had gehad op mijn hoofd had gezet.

    Like

  4. Steve, je doet het perfect als journalist, presentator en het maken van allerlei rapportages, daarbij kom je nu ook nog op voor het leed van de gewone man en vrouw. Steven Brown heeft 10 keer meer talent in zijn pink dan Peter R. Inmiddels zowat alles over je gezien op het net, inclusief die zwart-maak rapportages van Peter R, waarbij die lafaard gewoon zegt dat je een moordenaar bent, op tv. Alles wat je daarna hebt gedaan om Peter R een hak te zetten (en terecht), zegt me dat je niemands lamp hebt uitgemaakt, PUNT. Wat je dan wel bent, een ex handelaar in softdrugs (dankzij het uiterst wazige drugsbeleid van de Nederlandse “overheid” die nauw betrokken is bij alles wat God verbiedt) en daarbij zeer veel talent aan de dag legde als organisator en zakenman, beter dan menig manager in mijn ex werkkringen. Nu ook nog een Robin Hood van het volk en een openhartige Amsterdammer Noir naar ieders hart. Als ik weer denk aan die “rapportages” van Peter R., vlak nadat de zogenaamde moordenaar van Marianne Vaatstra was opgepakt, walgelijk, waar Mischa Kat terecht zeer veel kritiek op had. De echte moordenaar is nooit in de bak gegooid (maar of ie nog leeft), en met deze PEDO JUSTITIE kan ieder zogenaamd waterdicht DNA bewijs GEFINGEERD (nep) zijn, iedereen is vogelvrij, laten we ons daarna gedragen.

    Like

Leave a Reply

