‘Uitleg’ van Hendrik Jan Korterink.

eerder gepubliceerd op stevenbrown-web-log.nl september 2007  (bijgewerkt 20 september 2012)

Van: Hendrik Jan Korterink (hj.korterink@chello.nl)
Verzonden: zaterdag 8 september 2007 9:55:29
Aan: Jeste Lesto (jestelesto@hotmail.com)
CC: receptie@witheet.com

Ik heb het stuk van Bas en van Brown inmiddels verwijderd, ik heb helemaal geen zin in dit gedoe allemaal (en geen tijd voor). Uitleg op site.

Hendrik Jan

Geplaatst op Hendrik Jan Korterink zijn site.

Afgelopen zondag heb ik een e-mail geplaatst van Bas van Hout, over Steve Brown.
Had ik beter niet kunnen doen, er is weer een ongelooflijk gezeik over ontstaan. Dat Brown dreigt met een proces interesseert me niet zo, maar ik ben inmiddels tot de conclusie gekomen dat ik helemaal geen zin heb in dit gedoe, ik ben er erg voor dat de heren hun ruzie ergens anders uitvechten, niet via mij.

Ik moet zeggen dat ik mij er ook een beetje op verkeken heb. Ik dacht dat het allemaal oude koek was, die ik al tien keer had gelezen. Schijnt toch niet zo te zijn. Wie geïnteresseerd is in de discussie tussen de heren kan ongetwijfeld elders op het grote net terecht, niet bij mij, ik heb zowel het stuk van Bas als de uitvoerige reactie van Brown verwijderd.

One thought on “‘Uitleg’ van Hendrik Jan Korterink.

Leave a Reply

