1ste e-mail aan Hendrik Jan Korterink.

eerder gepubliceerd op stevenbrown-web-log.nl september 2007  (bijgewerkt 20 september 2012)

Amsterdam, 3 september 2007

Geachte heer Hendrik Jan Korterink,

Naar aanleiding van het plaatsen van een ‘reactie’ d.d. 2 zondag september Diana & Bas van de heer Bas van Hout met de inleiding: “De feiten volgens Bas van Hout.”Gisteren (1eptember 2007) kreeg ik van misdaajournalist Bas van Hout deze e-mail:
”Hoi Hendrik Jan,” heeft u een ongemeende rechtens vastgestelde stalker en dief (auteurswet) tegen mij en de mijne bewust de gelegenheid gegeven zich weer te buiten te gaan aan zijn bekende liederlijke absurde beledigingen en onwaarheden sinds 1994. Kennelijk heeft Bas van Hout middels uw web-log nu zelf gemeend mij indirect te bedreigen met de heer Jotsic.

Ik verbaas mij zeer dat u deze reactie heeft geplaatst, waarmee u m.i. medeplichtig bent aan deze orgie van lasterlijke en liederlijke valse beschuldigingen en halve bedreigingen aan mijn adres van een stalker. Temeer veel van deze beschuldigingen al door de Rechter en bijv. Bart Middelburg naar het Rijk der ziek geesten fabel is verwezen.

Ik wijs u daarom op mijn aangifte d.d. 27 augustus 2007 ter zake tegen de heer Van Hout en zijn loopjongen de heer J. Bosse en volsta met die aangifte m.b.t. motivering en waarheid gehalte van hetgeen de heer Van Hout beweert in deze.

Ik wijs u er op dat ik het plaatsen van een dergelijke ‘reactie’ door u van een stalker zwaarder aanreken dan de stalker Bas van Hout. Immers een stalker handelt dwangmatig vanuit een bepaalde geestestoestand en weet niet beter. Eén en ander wringt des te meer, aangezien ik o.a. nimmer een verklaring heb afgelegd tegen de heer Jocic en u daar ook volledig van op de hoogte bent.

De overige onwaarheden en beledigingen zal ik bij de politie nader omschrijven, want dat zal anders te veel worden voor deze klacht.

Ik verzoek u en zo nodig sommeer ik u deze openbaarmaking te verwijderen. Ik ga er vanuit dat u mijn reactie in het kader van hoor en wederhoor en/of rectificatie onverkort plaats op uw web-log

Alle rechten voorbehouden.

Hoogachtend

S. Brown

cc Web-log afdeling klachten
cc. Witheet
cc. Crimesite

Leave a Reply

