Crimesite bedreigd door Bas van Hout.

eerder gepubliceerd op stevenbrown-web-log.nl augustus 2007 (bijgewerkt augustus 2012)

Bas van Hout, alias Bas de Bruinerat, de man of vrouw die als het om valse beschuldigen aan mij adres gaat dat altijd als een Rat anoniem doet.

Hij liegt, bedriegt, bedreigt en als je hem aanspreekt piept hij als een rat in het nauw. Zich altijd verschuilt achter andere, die hij dan meestal aanduid met die ‘mensen’ rond om bijv. Dino,of Sam en John of Hoogland,of Urka zijn boos.

Dan wel middels een web site die ‘geregistreerd’ staat in een land zonder grenzen en zonder wetten. Met als katvanger een of ander Malloot, die net doet of hij voorzitter is van een filiaal van een Nederlandse kamer van Koophandel. Erg vaag allemaal, die ‘mensen’of die ‘website’ of die nep- Kamer van koophandel in Macedonië.

Maar hij dreigt wel met andermans naam en gebruikt een scala aan katvangers in binnen en buitenland om zijn vuil te spuien. Nu was al uit en treuren na vast gesteld dat Bas van Hout bijna altijd liegt en fraudeert met valse verklaringen en valse bonnetjes.

Zo probeerde Bas van Hout Elmar maar liefst 50.000- gulden af handig te maken in het proces Van Hout tegen Elmar/Drugsbaron in Spijkerbroek met een vals bonnetje van de Bijenkorf. Het Gerechtshof oordeelde dat Bas zijn bonnetje vals was.

Na het door hem aangespannen proces tegen “Drugsbaron in Spijkerbroek” in eerste aanleg te verliezen wist het bruineratje Bas door het omkopen van twee Junkies Johnie van Erve (ooit bodyguard lange Frans en Sam en Johnie) en Ronnie Ostrowski (voormalig lid Bruinsmagroep en vaste oproep junk-getuigen van Bas van Hout) het in tweede aanleg met twee valse verklaringen te winnen.

Naïef als ik toen nog was op het gebied van recht dacht ik toen ik die twee valse verklaringen zag van die Junkies daar trapt toch geen rechter in en dus verspil ik mijn tijd en geld niet aan die kinderlijke vervalsingen.

Mis dus.

Omdat ik mij toen niet had verweerd hanteerde de rechter het beginsel : hetgeen niet betwist wordt voor waar aangenomen. De rechter heeft in een civiele procedure een zg. lijdzame rol en hoeft daarom niet te oordelen zoals in een strafproces of het aangedragen bewijs hout snijdt.

Dat was een duur lesje. Maar de volgende procedure heb ik gelijk gehakt van Bas van Hout en zijn valse verklaringkies gemaakt.

De primeur van Crimesite is kennelijk voor Bas van Hout gewoon te veel geworden. En vooral dat hij niet die primeur had. En dus raaskalt hij dat deze primeur een fake artikel is en dat dat een grote schande is, omdat de ‘mensen’ (=alleen Bas van Hout dus) vinden dat Crimesite van hem is.

Wat ik nu weer met dit artikel van Crimesite te maken heb is mij een volslagen raadsel. Misschien is het feit dat Dino als voorbeeld van hoe het toegaat in de onderwereld verwijst naar mijn boek “Killing Fields Amsterdam” dat arme ratje gewoon in zijn bolletje geslagen.

Bas van Hout is naast zijn normale gedrag van liegen en bedriegen tegen mij nu ook over gegaan tot dreigenvan Crimesite. En zeer uitzonderlijk voor Bas van Hout niet eens anoniem. Hij bedreigt zowaar Crimesite gewoon uit zijn eigen naam, weliswaar met de bekende onduidelijke mensen rondom Dino erbij, maar toch.

Bas als politie-informant die onder het mom van de journalistiek o.a. mij diverse malen met wederom valse aangiftes getracht heeft verschut te gooien is met zijn criminele activiteiten altijd weg gekomen, omdat bepaalde politie-justitie zijn diensten niet kwijt willen.

Maar wie weet wordt het Bruine ratje Bas ook Justitie en politie een keer te veel.

Zeer binnen kort heb ik ook een primeurtje: Bas van Hout kennelijk een Dief is op grond van:

artikel 10 – toepasselijkheid auteursrecht,lid 1 j.1,

artikel 12 – openbaarmaking ,lid1 j.1,

artikel 14, artikel 27 – schadevergoeding na overdracht.

artikel 31 – misdrijf j. artikel 31a en daar mogelijk voor de bak voor in draait.

Misschien kan Bas van Hout dan liegen, bedriegen, dreigen en berichten vanuit en vooral in de bak.

Dat zou pas een rat in bak zijn.

Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat Bas van Hout op grond van zijn super kwaliteiten al menig maal een Top-job is aangeboden als tester.

Leave a Reply

